rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 100   |   Dodanych dzisiaj: 996

Meble Na Wymiar,pokojowe,kuchenne,s ...

Meble Na Wymiar,pokojowe,kuchenne,s ...
Meble Na Wymiar Wykonujemy meble na wymiar od 30lat,różnorodność naszej produkcji pozwala nam na realizację zamówień dla szerokiego grona klientów.Jesteśmy gotowi służyć naszą po ...

Nowe 2-pok. 48,35m2 ...

CENA:
519000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 557 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Zakres obowiązków: Organizacja i koordynowanie pracy w zakresie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu oraz dbanie o dobry wizerunek biura Zarządzanie kalendarzami, przygotowywanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Wsparcie w kwestiach administracyjnych, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów Bieżąca współpraca ze wszystkimi działami oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji Aktywny udział w rozwoju firmy oraz realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnych Nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów oraz koordynacja podpisów na dokumentach przez Zarząd Archiwizacja i dbanie o porządek w dokumentacji Prowadzenie korespondencji w zakresie wyznaczonym przez Zarząd Przygotowywanie dokumentów na posiedzenie Zarządu i Rady Nadzorczej, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy (protokoły, uchwały, zarządzenia etc.) we współpracy z Radcą Prawnym Obsługa posiedzeń Zarządu, spotkań i telekonferencji biznesowych z kontrahentami w zakresie organizacyjnym i technicznym Obsługa połączeń telefonicznych i urządzeń biurowych Rezerwowanie i koordynowanie podróży służbowych Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe lub w trakcie trwania studiów Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Wysoka kultura osobista i dyskrecja Umiejętność tworzenia pism tzw. „lekkie pióro” Umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu, w tym rozwiązywania problemów Dokładność i uporządkowanie w realizacji zadań Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interperso

Dodane : 2025-05-21 14:37 + czytaj więcej

RST ENERGIA - firma branży elektroenergetycznej / fotowoltaicznej, poszukuje pracownika na stanowisko : INŻYNIER ELEKTRYK / PROJEKTANT / ASYSTENT PROJEKTANTA - branża elektryczna / energetyka zawodowa Wymagania : Wykształcenie wyższe (elektrotechnika, energetyka), Znajomość podstaw prawa budowlanego w zakresie projektowania, umiejętność sporządzania dokumentacji budowlanych, wykonawczych z przeznaczeniem dla farm fotowoltaicznych, znajomość branży fotowoltaicznej, umiejętność w obsłudze środowiska AutoCad, umiejętność obsługi środowiska MS Office (Excel, Word), samodzielność , konstruktywne myślenie, radzenie sobie problemami inżynierskimi , operatywność czynne prawo jazdy kategorii B, Oferujemy : wynagrodzenie adekwatne do umiejętności ze stałym wzrostem w zależności od rozwoju, premie za należyte wykonanie zadań, możliwość rozwoju zawodowego i nabycia nowych umiejętności, możliwość zapoznania się z najnowszymi technologiami w branży, możliwość zdobycia uprawnień budowlanych w zakresie projektowania oraz kierowania, pracę w renomowanej firmie o silnym potencjale rozwoju, Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. KONTAKT: 501 852 924 Aplikacje (życiorys i list motywacyjny) prosimy wysyłać na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-30 14:11 + czytaj więcej

Ogłoszenie o pracę dorywczą, prace porządkowe wieczorami i w weekendy Poszukujemy osób chętnych do wykonywania prac porządkowych w godzinach wieczornych oraz w weekendy. Jeśli jesteś zdyscyplinowany, uczciwy i masz motywację do pracy to ta oferta jest dla Ciebie Wymagania: - chęć do pracy - dyspozycyjność wieczorami i w weekendy od rana lub wieczorem - sumienność i uczciwość Zainteresowanych prosimy o kontakt

Dodane : 2025-05-28 11:44 + czytaj więcej

Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie ogłasza rekrutację na stanowisko specjalista do spraw serwisu technicznego ekspozycji I Stanowisko: Specjalista do spraw serwisu technicznego ekspozycji II Miejsce pracy: Podkarpackie Centrum Nauki Łukasiewicz w Jasionce III Zakres obowiązków: Utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej eksponatów interaktywnych wystaw Podkarpackiego Centrum Nauki „Łukasiewicz” (dalej zwanym PCN). Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania urządzeń i systemów wchodzących w skład eksponatów interaktywnych wystaw PCN. Systematyczna kontrola sprawności i stanu technicznego eksponatów zgodnie z harmonogramem, instrukcjami, DTR urządzeń. Konserwacja prewencyjna eksponatów. Wykonywanie drobnych prac montażowych, elektrycznych, elektronicznych i mechanicznych. Modernizacja zastosowanych rozwiązań pod kątem zwiększania bezpieczeństwa i bezawaryjności. Udział w przygotowywaniu harmonogramu napraw. Identyfikowanie i usuwanie usterek. Udział w montażu nowych eksponatów. Prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej awarii i przeglądów według dokumentacji serwisowej eksponatów. Udział w planowaniu, wykonaniu, zlecaniu i nadzorowaniu prac w zakresie regularnych przeglądów technicznych, kalibracji, kwalifikacji konserwacji i remontów eksponatów, maszyn, urządzeń oraz instalacji i wyposażenia. Prowadzenie i ewidencja narzędzi niezbędnych do wykonywa

Dodane : 2025-05-27 12:43 + czytaj więcej

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Kasjer - Sprzedawca Miejsce pracy: Rzeszów (ul.Ofiar Katynia) Poszukujemy osób, które: - cenią stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - są uczciwe i lubią pracę z ludźmi - mają pozytywne nastawienie - są optymistyczne i uśmiechnięte Zakres obowiązków: - obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy - obsługa urządzeń fiskalnych - dbałość o czystość i higienę sklepu dbałość o ekspozycje towarów tel: 664 947 582 kontakt: [użyj formularza kontaktowego] Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)

Dodane : 2025-05-29 13:00 + czytaj więcej

Zatrudnię do pracy na stanowisku mięsne. Sklep w miejscowości Błędowa Tyczyńska.

Dodane : 2025-05-13 11:25 + czytaj więcej

Firma Alpaline Invest Sp. z o.o. - Generalny Wykonawca robót budowlanych poszukuje osoby na stanowisko: Inżynier ds. ofertowania/Kosztorysant. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -Przygotowywanie wycen / kosztorysów i ofert zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją przetargową w ramach postępowań o zamówienie publiczne i innych zapytań; -Kierowanie zapytań ofertowych do podwykonawców i dostawców branżowych niezbędnych do przygotowania wyceny -Prowadzenie korespondencji przetargowej z Zamawiającym, m.in. w zakresie zapytań, uzupełnień ofert i wyjaśnień. -Sporządzanie przedmiarów robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej -Monitorowanie rynku zamówień publicznych -Analiza dokumentacji przetargowej i technicznej oraz nadzór nad prawidłowością dokumentów; WYMAGAMY: -Wykształcenie techniczne lub wyższe kierunkowe, -Znajomość przebiegu procesu budowlanego i technologii wykonywania robót budowlanych -Znajomość rynku budowlanego, cen materiałów i usług budowlanych -Znajomość programów do kosztorysowania (np. Norma PRO, Zuzia) oraz pakietu MS Office. -Umiejętność czytania dokumentacji technicznej i rysunków budowlanych. -Dobra organizacja pracy własnej, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność -Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku OFERUJEMY: -Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności -Praca w oparciu o umowę o pracę - poszukujemy pracownika do wieloletniej współpracy (możliwość zatrudnienia studenta/studentki). -Stabil

Dodane : 2025-06-02 13:37 + czytaj więcej

Poszukujemy doswiadczonego baristy/tki do kawiarni w centrum Rzeszowa.Dobre warunki zatrudnienia.

Dodane : 2025-05-07 20:44 + czytaj więcej

Zatrudnię na etat do montażu bram garażowych, okien, drzwi oraz ogrodzenia. Mile widziane uprawnienia SEP przynajmniej do 1kV. Praca na terenie Rzeszowa i okolic. Wymagane prawo jazdy. CV proszę przesłać na [użyj formularza kontaktowego], tel.606110573. Warunki finansowe do uzgodnienia.

Dodane : 2025-05-30 08:08 + czytaj więcej

W związku z dynamicznym rozwojem firmy Energosieci Podkarpacie Sp. z o.o. zatrudnimy osobę na stanowisko Kierownika Robót Elektrycznych. Twój zakres obowiązków -Negocjacje i kontraktowanie firm podwykonawczych -Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad robotami instalacji wewnętrznych i sieci zewnętrznych -Optymalizacja rozwiązań projektowych -Narady z inwestorami, podwykonawcami -Nadzór i kontrola robót zgodnie z projektem i z budżetem -Kontrola terminowa i jakościowa prowadzonych robót -Przygotowywanie produkcji - zamawianie materiału -Tworzenie dokumentacji powykonawczej -Opracowanie wycen i kosztorysów Nasze wymagania -Wykształcenie wyższe kierunkowe -Uprawnienia budowlane do projektowania/kierowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -Znajomość oprogramowania do projektowania Autocad, mile widziana znajomość programów kosztorysowych Zuzia, Norma -Min. roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót -Znajomość przepisów techniczno-budowlanych -Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole -Dbałość o jakość i terminowość realizowanych zadań -Samodzielność, kreatywność i pozytywne nastawienie -Umiejętność analitycznego myślenia oraz planowania działań -Prawo jazdy kat. B To oferujemy -Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności -Zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę lub umowa B2B -Możli

Dodane : dziś, 12:25 + czytaj więcej

G2A.COM to największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką. Na naszej platformie ponad 30 milionów osób ze 180 krajów kupiło już przeszło 100 milionów cyfrowych przedmiotów. Dlaczego? Sprzedawcy z całego świata prezentują u nas bogatą ofertę ponad 75 tysięcy cyfrowych kodów do gier, oprogramowania, kart podarunkowych, subskrypcji, DLC, przedmiotów w grach i zróżnicowanej cyfrowej rozrywki. Jesteśmy bezpieczną platformą zakupową, gdzie sprzedawcy gwarantują natychmiastową dostawę. Co jeszcze nas wyróżnia? G2A.COM to miejsce współtworzone przez zespół 400 wyjątkowych ekspertek i ekspertów, reprezentujących 12 narodowości. Większość z nas pracuje hybrydowo, część zdalnie lub stacjonarnie w wybranej lokalizacji. Nasze centrum R&D znajduje się w Rzeszowie, dodatkowo mamy biura w Warszawie i Krakowie. Główna siedziba firmy znajduje się w Hong Kongu, a centrala w Amsterdamie. Mówimy do siebie po imieniu, wzajemnie się wpieramy i dzielimy wiedzą. Działamy w oparciu o wartości DEI - Diversity, Equity & Inclusion. Zapewniamy szerokie możliwości rozwoju - w 2023 roku zrealizowaliśmy ponad 180 wydarzeń rozwojowych i wellbeing-owych. Pracujemy w dynamicznie zmieniającym się środowisku, na bieżąco wdrażamy i wykorzystujemy najnowsze technologie takie jak: sztuczna inteligencja (AI) czy rozszerzona rzeczywistość (AR), a także specjalistyczne rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa.  Regularnie sprawdzamy zadowolenie z pracy. Według ostatniego badania aż 88% z nas jest zadowolony

Dodane : dziś, 16:20 + czytaj więcej

Pozytywni CO2 - jesteśmy fundacją, założoną przez jedna z największych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce Wektor Wiedzy. Głównym naszym celem jest dostarczanie i wdrażanie praktycznych rozwiązań ograniczających i neutralizujących emisje CO2. Aktualnie rozpoczęła się nowa edycja nowego programu Czyste Powietrze i widzimy potrzebę wsparcie samorządu w promowaniu projektu. Dlatego poszukujemy: Doradca ds Czystego powietrza w gminach Opis stanowiska: Twoim głównym zadaniem będzie obsługa w gminach osób potrzebujących wsparcie w ramach programu Czyste powietrze i innych programów dotacyjnych. Co chcemy Ci zaoferować: Zespół nastwiony na wspólny cel i grający do jednej bramki. Zadowolenie klientów oraz ich wdzięczność za kompleksową termomodernizacje domu w ramach programu „Czyste powietrze”. Normowany czas pracy Realna możliwość awansu, 3 mln domów czeka na termomodernizację. Ciągły rozwój, również poprzez szkolenia, - ponieważ naszym założycielem, jest jedna z największych firm szkoleniowych. Tort w Twoje urodziny (i każdego innego pracownika, już ponad 80 pracowników). Kartę Multi SPORT po okresie próbnym. Czego od Ciebie oczekujemy: Empatii i naturalnej umiejętności nawiązywani nowych kontaktów. Nawiązywanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami. Przekonania, że warto ograniczać i elimin

Dodane : 2025-06-02 07:55 + czytaj więcej

Firma PROFUNDER CONSULTING zajmuje się pozyskiwaniem dofinansowań dla firm, głównie z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), samorządów i organów samorządowych (JST), organizacji pozarządowych (NGO) oraz osób prywatnych. Z związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy współpracowników w zakresie m.in.: sporządzania dokumentacji aplikacyjnej w ramach konkursów z dofinansowaniem unijnym, sporządzania wniosków pożyczkowych, sporządzania modeli biznesowych (internacjonalizacja, dywersyfikacja działalności, gospodarka obiegu zamkniętego). Wymagania stawiane współpracownikom: - minimum pół roku doświadczenia w branży związanej z pozyskiwaniem finansowania zewnętrznego; - wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, administracja, prawo); Forma współpracy: umowa zlecenie, umowa o dzieło, współpraca B2B. Tryb pracy: praca całkowicie zdalna oraz ewentualne spotkania robocze. CV proszę wysyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] W dokumencie CV prosimy umieścić następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Dodane : 2025-05-15 13:26 + czytaj więcej

Firma budowlana z prawie 30-letnim doświadczeniem, świadcząca usługi w zakresie budownictwa ogólnego, poszukuje Kandydatów na stanowisko: Kierownik robót budowlanych Miejsce pracy: Rzeszów Zadania: Analiza dokumentacji projektowej, Prowadzenie dokumentacji budowy, Koordynacja działań na budowie, Nadzór nad przebiegiem budowy, Zamówienia materiałów, Kontrola jakości materiałów. Wymagania: Wykształcenie wyższe budowlane lub pokrewne, Minimum roczne doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy budowie obiektów wielorodzinnych, Uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, Znajomość programów AutoCad i MsOffice, Umiejętności czytania dokumentacji technicznej i projektowej, Dobrej organizacji pracy własnej i zespołu. Gwarantujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Konkurencyjne wynagrodzenie, Możliwość rozwoju zawodowego, Pracę w jednej lokalizacji, Przyjazną atmosferę i zgrany zespół, który zawsze służy pomocą. Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny – 530- 685-868 (Iza). Nie odbieram ? Napisz sms, oddzwonię! Nr wpisu do rejestru 13 471 jako BERKER DOMINIS Sp. z o.o.

Dodane : 2025-05-07 11:00 + czytaj więcej

Poszukujemy zmotywowanych i zaangażowanych osób na stanowisko Montera w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży automotive. Dołącz do zespołu, który tworzy innowacyjne rozwiązania dla przemysłu motoryzacyjnego! Start: od zaraz, bądź w wybranym preferowanym przez Ciebie terminie! Oferujemy możliwość przyuczenia dla osób bez doświadczenia! Miejsce pracy: Austia, Francja, Włochy, Niemcy, Węgry, USA i inne CO BĘDZIESZ ROBIĆ: • Montować wyposażenie hal przemysłowych (np. elementy stalowe, konstrukcje itp.) • Obsługiwać elektronarzędzia (wkrętarki, szlifierki itd.) • Pracować w zgranym zespole ! KOGO SZUKAMY? • Osób z doświadczeniem w branży, bądź z chęcią nauki, • Gotowych do wyjazdu na min. 4–6 tygodni, • Samodzielnych, ale też potrafiących pracować w zespole, • Mile widziane prawo jazdy kat. B (ale nie wymagane). CO OFERUJEMY? • Atrakcyjne wynagrodzenie, • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • Darmowe zakwaterowanie oraz transport do pracy, • Odzież roboczą oraz narzędzia, • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, • Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju, • Masz kolegę, znajomego z którym chciałbyś wyjechać? – u nas jest taka możliwość! • Możliwość długoterminowej współpracy w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Nie czekaj! Aplikuj teraz ( CV - > e-mail: [użyj formularza kontaktowego]) lub skontaktuj się z nami telefonicznie – 533 221 819, aby dowiedzieć się więcej. Czekamy na Twoje zgłosz

Dodane : 2025-05-15 12:09 + czytaj więcej

Strona 13 z 38
zamknij
Zamknij